Norsk Kundebarometer 2020, som er en del av et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI, omfatter til sammen 153 bedrifter fra rundt 30 ulike bransjer. Mer enn 6300 forbrukere har fortalt hvor fornøyde de er med bedrifter de kjøper varer og tjenester fra. Kundetilfredshet og lojalitet på en skala fra 0 til 100, der 0 er dårligst og 100 er best. Bedrifter som får mindre enn 60 kundetilfredshetspoeng, har klart misfornøyde kunder. Bedrifter som oppnår mer enn 80 kundetilfredshetspoeng, lykkes med å gjøre kundene sine begeistret.
- Vi er virkelig stolte av å ligge på et stabilt høyt nivå i Norgestoppen. Utover satsingen på god kundeservice, er nok dette et resultat av våre biler er har lave utslipp, er av en høy kvalitet og møter behovene til det norske folk. Vi hviler aldri på laurbærene og resultatet motiverer oss til å fortsette den daglige jobben med å levere gode opplevelser til våre kunder, Olsen.